Alla inlägg den 1 april 2010

Av Lilla Ängeln - 1 april 2010 01:16

Nu sitter den lilla ängeln återigen och skriver om natten. Det var länge sedan hon gjorde det nu.

De senaste inläggen här har bara vart positiva saker så nu känner vi att det är dags att gnälla lite igen....

Idag (nämen oj vad har hänt du säger rätt tid ropar viktigpettern i huvudet alldeles förvånad) så ska hemtentan skickas in till min käre lärare H-O.

Tentan handlar om den franska revolutionen vilket den lilla ängeln tycker e skit kul, hon tycker att det är en av de intressantaste sakerna som har skett. Meeeeeeeeeeeen vi gillar inte att skriva en jävla tenta på 10-12 datorskrivna a4!! jag menar seriöst Orka liksom!

Men eftersom den lilla ängeln tycker så mycket om historia så har hon hitills skitit ganska mycket i att den ska vara så lång tills NU!!

Har skrivit jätte mycket och vart hur duktig som helst idag, sex fina sidor har vi fått ihop men nu har det tagit tvärstopp!! Och tentan ska vara inlämnad senaste 23:59 idag!!

Jag får nästan lite panik... Blääääääääää


men men... Idag kommer Blondie hit igen, hon var här i helgen och hade filmhelg tillsammans med oss och nu kommer hon hit igen för att stanna till imon (fredag) De tycker vi är jätte kul... gör inte du de Blondie??


Nej nu ska jag försöka hitta min inspiration igen


Ha det gott



Presentation

Här är jag, och här skriver jag om mitt liv när jag har lust till det // Lilla ängeln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards