Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Lyckorus

Av Lilla Ängeln - 13 mars 2010 17:01

Sen i torsdags har den lilla ängeln befunnit sig i ett lyckorus.

Hur ovanligt är inte det?? (ganska ovanligt händer väl en gång om året eller ditt pucko muttrar surisen i huvudet)

Okej inte så ofta det händer men nu har jag haft ett i nästan två hela dagar...!!!

Hur sjukt e inte detta?? (väldigt sjukt, du passar bättre som deprimerad suckar surisen)

Surisen är inte glad för att jag e de för en gångs skull... haha tycker idioten kan ha det mohahaha (Vänta bara snart e de över o då jävlar kommer du hamna Låååååångt nere skrattar surisen)

Hum i vilket fall som helst, jag kom hem till min lilla lya i torsdags kväll och kände mig exalterad inför fredagen för att jag visste att det skulle bli en bra dag (ja undra hur fan hon visste det, jag visste de då inte muttrar det i huvudet)

Skit du i hur jag visste det!!

I alla fall, den lilla ängeln kommer till skolan och fredagen går och allt blir bara bättre och bättre

Sedan på lördagen så vaknar man go o gla' och märker att det är VÅR ute... Glädjen sprider sig i kroppen och lyckoruset bara fortsätter...

Så den lilla ängeln hoppas bara att det håller sig och att hon på måndag morgon kommer att kliva ur skrivningssalen med en glad och nöjd känsla efter tentan... Men det märker vi hur det går (Hon blev inte ens ledsen när hon inte fick lägenheten på hemstigen för det var inte ens någon förvåning)

Nästa vecka, måndag tenta och sen leka med tvillingsjälen(aka söta Sexbomben)

Tisdag: Skola, kolla på en lägenhet i Dalvik, på kvällen bowling och pizza med goa pedagoger

Onsdag:Åka med de andra studentambassadörerna till Vimmerby

Torsdag: Åka till Västerås och jobba

Fredag: Skola och sen åka till natt tjejen  i Thn och vara där hela helgen


Kan det bli bättre?? Vad kan förstöra min vecka och mitt godahumör (bortsett från den fakking tentan vill säga)?? INGET! Det här kommer bli Bra, jag känner det på mig! 

  

 
 
Sooofuz

Sooofuz

17 mars 2010 22:41

happyface! :) snart ses vi!

http://soofuz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Ängeln - 27 maj 2010 00:24

Den lilla ängeln är Expert på att klanta till saker och ting när hon fixar med saker när hon är trött. Det är Sant! Fråga vem som helst som verkligen känner henne!!   Hon har vart trött länge nu... och så började hon pilla med inställningar ...

Av Lilla Ängeln - 22 maj 2010 21:25

 Ja den lilla ängeln har det. Hon har förlorat ett liv, ett liv som hon tyckte mycket om. Ett av de bästa liv hon faktiskt har levt, hon har levt många olika liv.... Det sliter i hennes hjärta att hon har förlorat detta liv... det sliter som fan ...

Av Lilla Ängeln - 16 maj 2010 23:21

Växjöpojken var här igår och sov över tills idag. Det var riktigt mysigt. Vi lagade wook gryta med ris ihop och han hade köpt ett flaska vitt vin som vi drack till maten (och sedan fortsatte dricka upp efter maten) Sedan kollade vi på film tillsamm...

Av Lilla Ängeln - 15 maj 2010 00:09


Klockan är nu kvart i två och den lilla ängeln skriver igen under en natt. Denna gång ska vi dock inte skriva så mycket. Vi vill bara skryta lite och även passa på att gnälla lite med. Det vi ska skryta över är att vi nu under två hela dagar...

Av Lilla Ängeln - 5 maj 2010 18:51

Nu var det länge sedan den lilla ängeln skrev. Hon har tänkt göra det flera gånger... Men har inte orkat Vi undrar lite om hon är lat, kan det vara så tro? Haha den lilla ängeln tröttnade till och med på att skriva det lilla ovanför så hon...

Presentation

Här är jag, och här skriver jag om mitt liv när jag har lust till det // Lilla ängeln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Lnk Juice


Skapa flashcards