Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Äckel

Av Lilla Ängeln - 16 maj 2010 23:21

Växjöpojken var här igår och sov över tills idag.
Det var riktigt mysigt. Vi lagade wook gryta med ris ihop och han hade köpt ett flaska vitt vin som vi drack till maten (och sedan fortsatte dricka upp efter maten)

Sedan kollade vi på film tillsammans och drack lite cider med och bara hade det trevligt.

Det var inte så att någon av oss blev berusad ifall det är någon som inbillar sig det...


I vilket fall som helst så pratade vi också en hel del under kvällen och vi kom in på sex (inget ovanligt samtalsämne för den lilla ängeln) och han frågade oss hur många vi hade haft sex med...


Denna fråga fick mig att tänka, en eller två gånger innan har jag blivit frågad detta. Då av en av mina bästa vänner Secrett som jag inte skämdes för att säga vad jag hade för mig Då... men det var Väldigt länge sen han frågade mig det och antalet har sedan dess förändrats.

I vilket fall som helst så visste jag inte exakt utan slog till med en siffra jag trodde att det kunde vara.

Växjöpojken reagerade inte direkt på det höga talet (vi slog till med ca 15) utan han hade själv haft sex med väldigt många...


Men idag efter att han hade åkt så blev den lilla ängeln fundersam. Hur många har hon egentligen haft sex med? Vi visste ju att det var en del, hon hade en period i sitt liv då hon bytte killar som andra bytte kläder iprincip men hur många var det?


Så hon sätter sig ner och tänker igenom sitt liv från det att hon var fjorton år och förlorade "oskulden" tills Idag... hur många var det nu. Hon skrev ner namnen på personerna och sedan stirrade hon Länge på pappret hon hade framför sig.


Kunde den siffran verkligen stämma?

Kunde den det?

Är det verkligen möjligt att hon sen i höstas då hon började på högskolan verkligen har haft sex med 4 olika personer + två sen tidigare.

Siffran brände sig fast i huvudet på henne och hon började höra röster i huvudet.

Slampa, hora, äckel, slyna och andra hemska ord malde demonerna i huvudet på henne... 


Och hon börjar fråga sig. Stämmer det verkligen? Är hon en slampa eftersom det är det antalet det är?

Och hon äcklas av sig själv...

Och med dessa tankar snurrandes i huvudet ska den lilla ängeln kunna lägga sig och sova sen...


Lycka till säger jag bara!!

 
 
Ingen bild

monstret under din säng

17 maj 2010 18:16

du är fin, bäst och underbar! inget annat =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Ängeln - 27 maj 2010 00:24

Den lilla ängeln är Expert på att klanta till saker och ting när hon fixar med saker när hon är trött. Det är Sant! Fråga vem som helst som verkligen känner henne!!   Hon har vart trött länge nu... och så började hon pilla med inställningar ...

Av Lilla Ängeln - 22 maj 2010 21:25

 Ja den lilla ängeln har det. Hon har förlorat ett liv, ett liv som hon tyckte mycket om. Ett av de bästa liv hon faktiskt har levt, hon har levt många olika liv.... Det sliter i hennes hjärta att hon har förlorat detta liv... det sliter som fan ...

Av Lilla Ängeln - 15 maj 2010 00:09


Klockan är nu kvart i två och den lilla ängeln skriver igen under en natt. Denna gång ska vi dock inte skriva så mycket. Vi vill bara skryta lite och även passa på att gnälla lite med. Det vi ska skryta över är att vi nu under två hela dagar...

Av Lilla Ängeln - 5 maj 2010 18:51

Nu var det länge sedan den lilla ängeln skrev. Hon har tänkt göra det flera gånger... Men har inte orkat Vi undrar lite om hon är lat, kan det vara så tro? Haha den lilla ängeln tröttnade till och med på att skriva det lilla ovanför så hon...

Av Lilla Ängeln - 10 april 2010 16:23

Den lilla ängeln har börjat tänka väldigt mycket om en person och märker att hon ofta pratar om denna personen.... De e läskigt! Den lilla ängeln vill inte bli för fäst vid en kille... det är läskigt!! Tänk om den lilla ängeln skulle bli förälska...

Presentation

Här är jag, och här skriver jag om mitt liv när jag har lust till det // Lilla ängeln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards