Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Omotivation

Av Lilla Ängeln - 7 mars 2010 17:38

Nu gör den lilla ängeln det igen...hon Tänker!! *tänk tänk*   Ajja bajja!!


Nej men allvarligt... nu e de dags att skriva av sig igen känner vi

Vi vet inte ens i vilket hörn av alla de Sjuhundratretionio hörn vi ska börja i!!!

Oj oj vi har problem... (haha som om det vore något nytt skrattar psykot i huvudet)


Okej vi börjar med onsdagen då den lilla ängeln hade det lite det kul med en person vi kallar Bandy. Trots att Bandy inte alls egentligen är våran smak på en kille, han är blond, sportnörd (spelar elitserien i bandy och allsvenskan i fotboll) o ser väl egentligen ut som en typisk ekonom. Dock ser han bra ut , oj oj det gör han verkligen. I vilket fall som helst så visade det sig att han var en riktig gentleman och dessa personer växer inte på träd. Men vi hoppade ju självklart i säng med honom ändå, fast vi kan inte förneka att vi ville ha lite mer kontakt med honom.. Att han låg o myste efteråt och flätade samman sina fingrar med mina gick rakt i hjärtat på oss. Så hon lägger till honom på fb och märker att han bara klickar bort hennes "vänförfrågan". Det är då den lilla ängeln inser att de trots allt bara var ett "one night-stand" och nu har vi fått hemska "horkänslor", för hon kommer på att sen i augusti har hon haft sex med fyra olika killar varv två visserligen var gamla ex men ändå! Alex skärpning!! Jag äcklas nästan av mig själv, vi ska inte gå tillbaka till vårt gamla beteende!! men men vad ska man göra...   dum Alex, dum Alex!!


Sen nästa grej, Den lilla ängeln har återigen fått ett lägenhetserbjudande på samma gata som förra. Hon brydde sig inte ens om att kolla på den utan tackade ja med en gång, hon vet ju ändå efter den förra lägenheten hon kollade på att lägenheterna där är fräscha! VI MÅSTE VERKLIGEN BORT FRÅN NORRAHAMMAR!! Seriöst jag skjuter snart mig själv, jag mår så Jävla dåligt där att jag nästan får lust att sätta mig i ett hörn på rummet o skära sönder oss o se bldoet rinna bara för att vi Vet att det hjälper för en liten stund.Men hela tiden måste vi påminna oss om att det är en LITEN stund det hjälper (Liten är bättre än ingen alls eller hur flörtar demonerna i huvudet på oss). I alla fall så börjar hoppet sakta tändas igen om att vi Kanske Kanske kan få lägenheten denna gången? Eller? Jag menar vi måste väl ändå ha gått framåt i kön Något? Eller? Men samtidigt e vi skit rädda för att väcka hoppet inom oss för vi vet hur fruktansvrät besvikna vi blir om vi inte får lägenheten och det kommer fram att vi trots allt fortfarande är fast i NorraHammar (haha vi e inte ledsna för det, vi vill att du ska falla ner i det mörka svarta djupet som du känner av när du ska sova garvar demonerna i huvudet).


Sen nästa sak, moderskeppet och Kaptenen pratade som vanligt om moderskeppet vill att han ska lämna sin fru och flytta in med henne. VET NI VAD KAPTENEN SÄGER DÅ??? Jo att om det ska ske så måste det ske några ändringar, både jag och moderskeppet blir konfunderade, vad e det som behövs ändras??

Jo Kaptenen säger då att den lilla ängeln är för lat och hjälper till för lite hos moderskeppet och hon ska inte bara ligga på soffan och ha det gott. VA FAN MENAR HAN MED DET? Det är moderskeppet, den lilla ängeln, fjortisen, Nalle Puh och prinsessan hemma, om alla fyra som Kan hjälpa till gör det så blir det inte så mycket kvar för den lilla ängeln att göra!!

Moderskeppet försvarar i vilket fall som helst den lilla ängen och säger hur många ggr vi har skitit i skolan och andra saker för att passa de små prinsessorna, att hon ofta sitter med skolarbeten när hon är hos moderskeppet, att hon har ställt upp och hjälpt dem med hemvärnet och massa andra saker.

Och sedan kommer Kaptenen med att han räknar oss som vuxna och att han tycker att vi beter oss BARNSLIGT!!! VA FAN DET ÄR JU SÅDANA SOM VI ÄR!! VI SÄGER JU INTE ATT VI ÄR FYRA ÅR GAMLA UTAN EN ANLEDNING DET ÄR JU FÖR HELVETE VILKA VI ÄR!!!   FUCK YOU GUBBJÄVEL SÄGER JAG BARA!!!


Sist med inte minst så är det fortfarande 5 dagar kvar tills vi får träffa söta Sexbomben, va fan jag vill ha dig hos mig Nu och varje dag saxi lajdi!!   


Sen så hittar den lilla ängeln ingen motivation till att plugga, nästa måndag har hon en BIG salstenta i historia och hon har inte börjat plugga än fast det var vad hon skulle börja med redan i fredags... Helvete säger jag bara!! Den lilla ängeln har Aldrig fått underkänt på något, vi tror faktiskt inte att hon skulle kunna ta den smällen om det skedde nu... Hon skulle bli helt knäckt!!


O mina jävla anti-må-dåligt-piller hjälper ju för fan inte heller Egentligen, jag känner fortfarande av att jag egentligen mår dåligt men tabletterna trycker bara ner känslan så jag går omkring med en nedtryckt-må-dåligt-känsla-som-jag-inte-kan-göra-något-åt!!!! HELVETE!!


Ajja vi löser väl detta på något sätt, hoppas vi i alla fall


Nu orkar jag inte med er mer så jag ska Försöka läsa i min historiebok

Ha det gott



 
 
Söta Sexbomben

Söta Sexbomben

7 mars 2010 20:00

Håll ut min underbara lilla häxa!!!
Jag vet att denna veckan kommer att gå fort så syns vi på FREDAG om hon forrtfarande vill det?
Jag kommer vara ditt lyckopiller och allt kommer bli bra ska du se!!!
kisses

http://pompom.bloggplasten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Ängeln - 27 maj 2010 00:24

Den lilla ängeln är Expert på att klanta till saker och ting när hon fixar med saker när hon är trött. Det är Sant! Fråga vem som helst som verkligen känner henne!!   Hon har vart trött länge nu... och så började hon pilla med inställningar ...

Av Lilla Ängeln - 22 maj 2010 21:25

 Ja den lilla ängeln har det. Hon har förlorat ett liv, ett liv som hon tyckte mycket om. Ett av de bästa liv hon faktiskt har levt, hon har levt många olika liv.... Det sliter i hennes hjärta att hon har förlorat detta liv... det sliter som fan ...

Av Lilla Ängeln - 16 maj 2010 23:21

Växjöpojken var här igår och sov över tills idag. Det var riktigt mysigt. Vi lagade wook gryta med ris ihop och han hade köpt ett flaska vitt vin som vi drack till maten (och sedan fortsatte dricka upp efter maten) Sedan kollade vi på film tillsamm...

Av Lilla Ängeln - 15 maj 2010 00:09


Klockan är nu kvart i två och den lilla ängeln skriver igen under en natt. Denna gång ska vi dock inte skriva så mycket. Vi vill bara skryta lite och även passa på att gnälla lite med. Det vi ska skryta över är att vi nu under två hela dagar...

Av Lilla Ängeln - 5 maj 2010 18:51

Nu var det länge sedan den lilla ängeln skrev. Hon har tänkt göra det flera gånger... Men har inte orkat Vi undrar lite om hon är lat, kan det vara så tro? Haha den lilla ängeln tröttnade till och med på att skriva det lilla ovanför så hon...

Presentation

Här är jag, och här skriver jag om mitt liv när jag har lust till det // Lilla ängeln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards