Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Saknad

Av Lilla Ängeln - 4 mars 2010 17:19

Usch va jobbigt det är att sakna vänner.

Den lilla ängeln saknar den söta Sexbomben något otroligt mycket.

Hon saknar den Svarta Riddare som det var sjukt länge sen hon träffade.

Hon saknar Blondie också.

Och även Dumbo 

Och saknar natt Tjejen som jag inte har träffat sen i JUNI

Pehemelie saknas med.

Usch vad många det är!

Den lilla ängeln har även bestämt sig för att förlåta Secrett, men hon kommer Aldrig vilja vara hans vän igen och vill inte heller träffa honom. Problemet är nu att hon kommer inte kunna träffa massa andra människor som hon så gärna vill. Som JenJen, Acob, och flera av de andra på Ug... Pga av vad han har gjort. För den lilla ängeln kan inte riskera att träffa honom, hon tänker inte göra det!


I vilket fall som helst så saknar den lilla ängeln sina älsklingar något sjukt mycket. Blondie och Dumbo finns i Lödöse/Göteborg.

Natt tjejen och pehemelie finns i Trollhättan, Långt borta!

Den svarta riddaren fins i Nybro men där finns även hans tjej som inte klarar av mig, så hur ska jag då kunna få träffa den kille som betyder så sjukt mycket för mig och har gjort i minst fem år nu?

Söta Sexbomben har VFU nu och jobbar hela dagarna och på helgerna är den lilla ängeln hos sin mamma för hon klarar inte av att vara i det hemska rummet på helgerna också. Kan inte din VFU vara slut Snart??!?!??!?!?! I want you back in school so I can love you and show you to the whole world!!


I vilket fall som helst så e de jobbigt. Jag vill att mitt liv ska vara som förr. Där jag hade en fin stor lägenhet och där det Alltid var någon hos mig så man inte saknade någon... Men men livet är inte sånt längre och det gör den lilla ängeln ledsen.


Men något vi ändå är glada för är att vi har lämnat Lödöse, Lödöse som orsakade en sjuk berg och dalbana i vårat mående. Visst tiden då Blondie bodde hos oss vill vi ha tillbaka, tiden då vi kunde gå till pehemelie och hennes kille bara så där saknas också. Men den oro och nedstämdheten som hela tiden låg på lur, ifall man skulle se eller möta Bajskillen, ifall han skulle slänga mer skit på den lilla ängeln bara för att han njuter av att se oss må dåligt, alla fina och smärtsamma minnen som finns över Hela kommunen efter Bajskillen som inte kan lämna henne, Allt detta som spökade i vårat medvetande Hela tiden... Nej fy allt de bra i Lödöse kan inte kompensera för det dåliga. Nej det är vi glada för. 


I vilket fall som helst så önskar den lilla ängeln att hon kan få en redig lägenhet i stan så att hon kan få må 100% bra och kanske sluta med sina hemska piller? Eller? jag vet inte.. vi får se men nu ska jag nog ta och plugga lite på riktigt, inte bara säga det denna gången   


Ha det gott tills vi hörs igen!

 
 
söta sexbomben

söta sexbomben

7 mars 2010 16:24

Jag sankar dig med ska du veta!!! MenHåLL ut det är bara en vecka kvar!!!!!

Kisses

http://pompom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Ängeln - 27 maj 2010 00:24

Den lilla ängeln är Expert på att klanta till saker och ting när hon fixar med saker när hon är trött. Det är Sant! Fråga vem som helst som verkligen känner henne!!   Hon har vart trött länge nu... och så började hon pilla med inställningar ...

Av Lilla Ängeln - 22 maj 2010 21:25

 Ja den lilla ängeln har det. Hon har förlorat ett liv, ett liv som hon tyckte mycket om. Ett av de bästa liv hon faktiskt har levt, hon har levt många olika liv.... Det sliter i hennes hjärta att hon har förlorat detta liv... det sliter som fan ...

Av Lilla Ängeln - 16 maj 2010 23:21

Växjöpojken var här igår och sov över tills idag. Det var riktigt mysigt. Vi lagade wook gryta med ris ihop och han hade köpt ett flaska vitt vin som vi drack till maten (och sedan fortsatte dricka upp efter maten) Sedan kollade vi på film tillsamm...

Av Lilla Ängeln - 15 maj 2010 00:09


Klockan är nu kvart i två och den lilla ängeln skriver igen under en natt. Denna gång ska vi dock inte skriva så mycket. Vi vill bara skryta lite och även passa på att gnälla lite med. Det vi ska skryta över är att vi nu under två hela dagar...

Av Lilla Ängeln - 5 maj 2010 18:51

Nu var det länge sedan den lilla ängeln skrev. Hon har tänkt göra det flera gånger... Men har inte orkat Vi undrar lite om hon är lat, kan det vara så tro? Haha den lilla ängeln tröttnade till och med på att skriva det lilla ovanför så hon...

Presentation

Här är jag, och här skriver jag om mitt liv när jag har lust till det // Lilla ängeln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards